tirsdag den 15. september 2009

Mon du er en dreng eller en pige?

Maven vokser og vokser - sikke tiden flyver i denne graviditet... inden længe sidder jeg jo med en lille baby i mine arme!:0)
Jeg er lige rundet de første 20 uger, og er dermed halvvejs i graviditeten. På fredag skal vi til midtvejscanning, og håber meget på, at ALT er som det skal være.... og håber SELVFØLGELIG også, at vi kan få lov til at se, om det er en dreng eller en pige som ligger og tumler rundt inde bag den struttende mave???
Navnet er vi ikke helt kommet frem til, men hvis vi får en pige, og jeg får lov til at vælge, så skal hun hedde Ella... Astrid og Ella, det lyder da meget godt ik?
Hvis det bliver en dreng, så er navnet SLET ikke på plads - men man kan vel godt finde på et alligevel. Mit eneste forslag lige nu er, Magnus. Men det er min kære mand vist ikke helt til.... når men vi har heldigvis god tid til at finde på et navn til det kære barn.
Da jeg var gravid med Astrid, fik jeg taget billeder af maven hver lørdag, men det er en by i Rusland denne gang. Det er blevet til ET billedet indtil NU... men det vil jeg forsøge at lave om på fremover:0)

3 kommentarer:

  1. Kan varmt anbefale navnet Ella:))) Kun i Grækenland er det et pudsigt navn. Det betyder 'kom'...vi fik mange blikke á la 'Nøj, hvor de dog holder den unge i kort snor'. Hihi
    Magnus - hell yeah! Det er sgu da et navn med pondus!

    SvarSlet
  2. Hej Lis.

    En Ella bliver det ikke til denne gang - var ellers helt sikker på at vi skulle have en pige mere, men jeg havde sørme ikke ret! Det er et lille drengebarn som ligger og sparker rundt inde i min mave. Såååå nu går snakken på et navn til ham, men min kære mand og jeg er ikke helt enige endnu!;0)
    God weekend til dig!

    SvarSlet
  3. Ja, sådan kan man jo tage fejl:) Jeg var overbevist om, at min mave indeholdt en lille dreng, men det var altså en lækker tøs mere.
    Jeg er helt misundelig på drengemødre - tænk sig at lære en mand at kende helt fra han er spæd. Dét må sgu da gi et indblik i og en forståelse for en verden, der ellers kan virke helt ulogisk bygget op;)

    Held og lykke med at blive enige. Der er jo dog et par uger at diskutere det i endnu;)

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette