lørdag den 12. september 2009

Ny i bloggeverden

At Blogge, ja hvad vil det sige?... Må viste hellere sætte mig lidt mere ind i det, med det samme! Lis, som har bloggen Karlssons klude, har jeg længe læst med på, og synes det er hyggeligt at følge med i de ting hun laver, og oplever. Så nu vil jer også dele lidt ud af, de ting som kommer forbi mine tanker, liv og hverdag....
Min nærmeste kalder mig en hyggefis, så nu får i et indblik i, hvad der er hygge for mig!
I dag har jeg været på rundtur med kameret i haven - så inden længe kommer der et par stemningsbilleder her på siden.
Tak fordi du har læst mit første indlæg her på boggen!
Venlig hilsen Mette

2 kommentarer:

  1. velkommen i blogland, glæder mig til at se dine havebilleder.
    kh frusommers.dk

    SvarSlet
  2. Tak for det fru sommer:0)Glæder mig til at komme lidt mere ind i denne verden (blogland) Kh. Fru hygge (Mette)

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette