tirsdag den 24. november 2009

lækre faver, er det = med godt humør... eller måske et nyt kapitel i livet?

Min lyst til at sy i lækre, og meget farverige stoffer er virkelig steget her på det sidste.
Sidder og tænker på, om det kan have noget med humøret at gøre, eller om der ligger noget andet bag?.
Når jeg tænker tilbage, har jeg altid været en pige, som holdte sig til det sikrer, men det er da ligesom slut.
Da jeg begyndte at sy, var jeg helt opslugt af de romantiske, babyfarvet stoffer. Men det kan jeg næsten ikke holde ud at sy noget ud af nu.. Meget sjovt at tænke på!

Her på billedet ser du det stof, som jeg bare måtte købe i dag, i Stof og stil.... Må vist hellere varme op for symaskinen, så den er klar til i aften, når Astrid er blevet puttet!

2 kommentarer:

  1. Sjovt du skriver det med farverne...Dejligt at se du får lyst til de småmønstrede med farver...
    du er ikke alene :)

    SvarSlet
  2. Ja de småmønstrede i gode farver, er bare et hit. Nu skal jeg igang med at lave juleæbler ud af det!.... kan læse inde på din blog, at du også er en værre julehygger;0) Men at du ikke kun holder dig i julestemning i november -december!!!Det lyder til at være et Spændende job du har dig!
    God dag til dig Karen.:0)

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette