tirsdag den 17. november 2009

Mine første kranse!

Var i går en smut forbi min søde svigermor, for at hente grene til at lave kranse af... Det er ikke noget jeg har lavet før, men synes det kan se rigtig hyggeligt ud, især her omkring juletid.... så jeg måtte prøve at kaste mig ud i det!
På billedet kan i se et par af de grene, som jeg fik med hjem.

Alle bladene pilles af grenene, og her har jeg lagt nogle af dem ned i en spand, så de lige er til, at gå til.Ja, jeg Havde altså lidt svært ved at styre grene, krans og kameret på samme tid, så her får i et billede af de to første "færdiglavet" Mettekranse - som med tiden, gerne skal blive bedre:0) Det blev i alt til tre kranse, som en af de kommende dage skal rettes lidt til, og pyntes med et eller andet jule-tamtam...
Mine tanker er allerede godt igang med at finde ud af, hvad de skal pyntes med, så nu er det bare med at fører det ud i livet!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette