torsdag den 25. februar 2010

Når foråret ikke vil komme til os!

Der er virkelig dømt forår inden i mig, jeg ved ikke helt hvor det kommer fra, for det bliver jo ved med at sne. Men lysten til at plante nye forårsblomser i krukker ude ved hovededøren, har allerede meldt sin ankoms. Den sorte dug på stuebordet er skiftet ud med en lyserød og pink dug  - og der står en buket hvide tulipaner midt på bordet. I sidste uge, fik jeg lavet en kjole til Astrid. En kjole som hun kan bruge hen over foråret ( hvis ellers det kommer??) og måske den også vil være fin med et par bukser under, når først sommeren er over os? Selv om det bobler af forår inde i mig, så ser jeg rigtig meget frem til at få lidt mere varme i luften, og til at høre fugle fløjte ude i det store træ ude i  have!     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette