onsdag den 10. marts 2010

Mange år siden..

Denne Friis Company nederdel købte jeg for ca. 12-13 år siden - og jeg må indrømme, at jeg husker ikke, at jeg har haft den på!
Men der har altid været et eller andet ved nederdelen, som har fået mig til at beholde den! Tror det har noget med farverne at gøre, og måske var den heller ikke helt billig, da jeg i tidernes morgen købte den!
I dag, kom så dagen, hvor min nederdel måtte laves om til noget andet.
Ud af stoffet fra nederdelen har jeg fået lavet mig en farverig top.

Jeg kan ikke sige, at toppen er blevet helt som jeg havde håbet - den er desværre blevet lidt for stram!.. og da den ikke er til at lave om, får den måske samme historie som nederdelen - altså 12-13 år, godt gemt væk? ØV ØV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette