fredag den 5. marts 2010

Så skete det!

Når først solen har sendt os et par stråler på denne årstid, så kan jeg slet ikke holde mig tilbage - jeg MÅ bare en tur, forbi den lokale planteskole.
Her er et par billeder af de planter som jeg måtte eje!!... og der er selvfølgelig mange flere ude i butikken, som  er mere end velkommen hjemme i min have, men nu har jeg ikke verdens største have.
 I min have har vi kun et bed, men tilgengæld har vi rigtig mange krukker, som bliver fyldt godt op, året rundt!
 Jeg elsker at have en krukke på trappen, og et par lanterner som byder vores gæster velkommen i vores hjem. 
 
Vi har to indgange til huset, en hovededør som vi ikke selv bruger så tit, og en dør kælderdør, som vi bruger dagtligt. Nede ved kælderdøren står også et par lanterner og en blomst.
Nu venter jeg bare på, at frosten går sin vej, og først kommer tilbage omkring december månede, så jeg kan komme ud og gøre de store krukker forårsklar!
God forårsweekend til dig, som har læst med! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette