fredag den 16. april 2010

Det første kys..

Dronningen fylder 70 år i dag, og der er hejst flag rundt omkring i Danmark. Hun skal fejres, ja hun skal... Men hjemme hos os, er det også en ganske særlig dag. Det er i dag 7 år siden jeg fik det første kys, af min dejlige mand!... og Samme dato for to år siden, gik han på knæ! Så d. 16 April er en ganske særlig dag for mig, og selvfølgelig også for vor kære dronning;0)
Vi har valgt at få passet Astrid og Carl-Emil af min mor og hendes mand, og smutter i aften til koncert med Magtens Korridorer i Ringsted, sammen med min bror og svigerinde! Jeg glæder mig!!!
Rigtig God  weekend til dig,
fra Mette

2 kommentarer:

  1. Det lyder både dejligt og romantisk... :) Hav en rigtigt dejlig aften.. Og nyd den! ;)

    SvarSlet
  2. Hej Rakel,
    Smiler... Ja lidt Romantik skal det nok blive til, men jeg må indrømme, at Magtens Korridorer ikke er det mest romantiske band, men jeg glæder mig bare til at få et par timer med Ole, uden børnene!
    Koncerten er først kl. 21, så begge børn sover forhåbenligt på det tidspunkt! Jeg Ammer Stadig Carl-Emil, så hvis han får brug for mig under koncerten, må jeg tage hjem til ham!... Men jeg sater på at det nok skal gå!..
    Carl-Emil er begyndt at sove rigtig godt - af og til fra kl. 20 til 06:0) Så det er bare skønt!
    Hvordan går det med jeres Carl-Emil? Sover han godt, og har du mulighed for at gøre lidt ting for dig selv?

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette