torsdag den 22. april 2010

Kom til fest.

Tiden flyver, og jeg er bagefter med en masse ting. Men jeg kan allerede mærke lettelsen, nu hvor invitationerne til vores fest i næste måned, er ved at være klar til at blive sendt med posten.
d. 23 maj skal vi holde Carl-Emil barnedåb, og Astrids 2 års fødselsdag. Vi har valgt at det kun er den nærmeste familie som skal med - 29 gæster, bliver det til.
Astrids barnedåb holdte vi ude i byen, men denne gang har vi besluttet os for, at holde Carl- Emils barnedåb/ Astrids fødselsdag  hjemme.
 Det er som om, det bliver lidt mere personligt, når man selv skal lave nogle af de ting som følger med til sådanne en fest.... Jeg glæder mig ihvertfald
Hertil formiddag har jeg siddet og klippet ugler - 9 stk. er det blevet til. Mangler nu at få lavet en tekst til invitationen, men den satser jeg på kommer i løbet af dagen eller i aften. Mit mål er at få sendt uglerne med posten inden lørdag.
God torsdag søde blogge piger!

3 kommentarer:

  1. Hvor ser de fine ud.. Go ide.. Vi skal holde fest d 29 maj.. :) Det er altså lidt sjovt at vi begge endte ud med Carl-Emil... :) Nu kan han bare ikke hedde andet...

    SvarSlet
  2. Hej Rakel,
    Så også dine invitationer i går, de er super fine, og meget personlige! Har det ikke taget lang tid at lave dem?
    Tillykke med det kommende bryllup. I skal glæde jer! Her den 6 juni er det et år siden vi blev gift, og så sent som i går, sagde jeg til min mand, at det ville være skønt, hvis man kunne gentage dagen!...Det er bare SÅ STORT!
    Vi har fået filmet hele den store dag, lige fra kirken og til efter brudevalsen, så muligheden for at genopfriske brylluppet er der heldigvis.
    Hvordan går det med jeres Carl-Emil... Og ja, det er lidt sjovt at vores drenge endte ud med at hedde Carl-Emil.
    Tænkte på dig den anden dag, Rakel... for et par uger siden bestilte jeg tre navnesutter til Carl-Emil, men de er i den forkerte størrelse. og da der jo ikke er særlig mange med det navn, kom jeg til at tænke på din Carl-Emil. Sutterne er ikke taget i brug, så hvis størelse og form passer, må du godt få dem!
    I dag går turen til Ikea. jeg skal ind og købe møbler til mit kommende syværelse. Måske der kommer et par billeder på bloggen sidst på weekenden:0)
    Ha det rigtig godt, Rakel.
    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Hej Mette.

    Tak for din besked på min blog og fordi du vil være med i min give away :o) Nu har jeg så set mig omkring her inde hos dig og jeg er da også allerede fast læser :o) Dejlig blog du har.
    Uglerne er super skønne, det kan være at jeg stjæler din idé til når Trille skal døbes -bare i lilla naturligvis ;o)

    Kh Louise.

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette