tirsdag den 25. maj 2010

Astrid 2 år, og lillebror fik vand i håret.

Pinsen har været fyldt med glade gæster, og to meget veltilfredse børn.
Astrid startede lørdag morgen, med gaver på senge – og fødselsdagssang! Min lille pige er nu to år. Det er altså ikke helt til at forstå, at to år kan gå så hurtigt, og at et lille menneske kan udvikle sig fra, at være total hjælpeløs, til nu at kunne/ville det hele selv!
Astrid ELSKER sko!.. og her får hun de første med "høj hæl";0)
Carl-Emil blev døbt i søndags, og vi havde derfor valgt at slå begge ”fester” sammen.
Astrid nød virkelig at der var liv i huset. Hun fik så mange fine gaver, og legede med hendes fætre og kusiner fra hun fik øjnene efter middagsluren, og til festen sluttede!
Carl-Emil klaret det også godt! Han var glad, og havde heller ikke noget imod, at der var en masse gæster på besøg. Han faldt i søvn, lige inden præsten skulle give ham vand i håret, så det var med ro i kirken, at faster Pernille kunne sige hans navn: Carl-Emil Houg Larsen

Efter en lang periode i ”festens tegn” har jeg besluttet mig for, at vil bruge mere tid på bloggen, jeg vil sidde mere ved symaskinen, og så kunne jeg godt tænke mig, at får syet lidt til mig selv!
Trænger til lidt Mette-tid!

4 kommentarer:

  1. Tillykke med både Astrid og Carl-Emil.. Det ser ud til at være en rigtigt dejlig dag.. Og han klarede det flot i kirken... :) Kan godt forstå du trænger til lidt mette tid.. ovenpå alle de forberedelser osv, så trænger man bare til at falde lidt ned bagefter... Jeg er rigtigt spændt på vores fest på lørdag også, og kan også mærke det bliver ejligt bagefter med lidt mere fri tid både til ungerne og til mig selv... :)

    SvarSlet
  2. Tak, Rakel.:0)
    Det er altså SÅ hyggeligt, når du af og til kommer forbi min blog!... Det er jeg rigtig glad for, at du gør!
    Jeg kan godt forstå, at du er spændt på lørdagens store fest! Kunne læse på dit indlæg i dag, at du har været i fuld sving!!!.. Det er jo helt vildt flot, så meget du selv får lavet, af pynt til festen!... Håber for jer, at i får en ubeskrivelig smuk dag, og at i flere gange i løbet af dagen, stopper op, og nyder alle de glade gæster, som vil jer det bedste!...
    Nu er både Astrid og Carl-Emil faldet i søvn, så jeg vil gå ind ved symaskinen- der ligger et par flagranker, som venter på at blive syet færdige!

    SvarSlet
  3. Hov Rakel,Jeg kan ikke komme ind på din blog:0(
    Kan læse at du har fået slettet indholdet på bloggen, og vil derfor lige sende dig en hilsen. Men hvordan "fange" dig?
    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Mener selvfølgelig : Hvordan "fanger" jeg dig..

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette