tirsdag den 4. maj 2010

Kan helt klart anbefale dette!

Fredag blev min søde nevø konfirmeret. Efter kirken gik turen over Storebælts broen, og videre til Allégaarden i Odense.- Det er længe siden jeg sidst har set, så smukt et sted.

Konfirmationsfesten blev først holdt lørdag, og alle gæster havde fået tilbuddet om at blive fra fredag og en uge frem. Vi kunne kun være der til i dag, da min mand skal på arbejde i morgen.

Selve festen gik ligesom min nevø havde drømt om. God stemning, lækkert mad, smukke taler, sjove sange og en masse penge.

På Allégaarden er der en afdeling i en af bygningerne som er et legeområde. Et legeområde med dukkehus, bøger, bordtennis, playstation, tv, pc, airhockey spil og meget mere... Og når man havde fået nok af at spille, så var der mulighed for at tage en lille dukkert inde i poolen, eller hoppe i spabadet. Løbebånd,(motions rum) og massagebænk var også til at finde på gården.. Ja, der manglede faktisk ikke noget.

Vi har virkelig nydt at fejre min nevø, nydt alle de timer vi har haft sammen, både børn og voksne.

Jeg vil gerne Takke min bror, svigerinde og Mikkel, for et par uforglemmelige dage på Fyn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette