mandag den 17. maj 2010

Lidt lækkert til Carl -Emil

Mit Dankort flyver op af pungen for tiden. Jeg har været ude at købe smækbukser og de første par sko til Carl-Emil.... Og ja, jeg lyver, hvis jeg stopper her!!... For jeg har købt flere ting til Carl-Emil, og Astrid er heller ikke blevet snydt!:0)
På Lørdag er det Astrids fødselsdag, og vi ville gerne give hende et legehus - Men har endnu ikke fundet et i den rigtige stil, og til de rigtige penge. Måske du kender et godt sted, hvor vi kan købe et legehus til hende.
Søndag holder vi fødselsdag for Astrid og barnedåb for Carl-Emil.... Så denne uge går med at få styr på borddækning, tøj, gaver og alle de andre ting, som hverdagen byder på!:0)
Håber at jeg også får, en time eller to ved symaskinen  - den kalder nemlig på mig;0) 

2 kommentarer:

  1. Hvis i mangler et midlertidigt legehus at give hende indtil i finder det helt rigtige, kan i købe et paphus i Søstrene Grene til omkring 75 kr. Det er hvidt og kan dekoreres som man lyster. Det er selvfølgelig kun til indendørs brug...
    God fest. Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Hej Malene,
    Det var da ellers en super god ide - Men vi har desværre ikke en Søstrene Grene i nærheden!
    Kan se, at du også har en lille baby -Har i holdt barnedåb?.. Og hvad hedder den lille?
    Kh.Mette

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette