onsdag den 19. maj 2010

Små ting betyder meget!



Til min polterabend for et år siden, skulle alle pigerne have en gave med til mig. Min gode veninde Diana, havde pakket denne lille bog ind, og her et år efter, kan det varme helt om mit hjerte, når jeg læser hvad der står på bagsiden af den - og ikke mindst, de små ting som står skrevet inde i bogen




På bagsiden står skrevet:

små ting betyder meget, er til den bestemte person, hvis venlighed betød en stor forskel. Det er en som fortjener en helt særlig tak.



Inde i bogen kan man finde små sætninger, som siger en hel del!



Du får lige et par af dem her:



Du skriver eller ringer

eller dukker op på mit dørtrin -

og får mig til at føle,

at nogen har brug for mig.

Tak for det.



En lille ting.

En stikling i en potte

der vil folde sine blade ud

og sprede sin duft

i mange år fremover.



Tak, fordi du ved, hvornår du skal tie stille.

Og hvornår du bare skal holde mig i hånden.



Smukt smukt!

2 kommentarer:

  1. Nej hvor fint. Skal selv snart til Polterabend og det var da en god ide.
    Kan du ikke se, hvem der har udgivet den og så skrive det til mig på min blog? Det ville være så super, så vil jeg give det videre til min veninde, som også fortjener sådan en vidunderlig bog!

    KH C

    SvarSlet
  2. Hej Cristine.

    Små ting betyder meget, er skrevet af Helen Exley.
    Der er også lavet et par andre bøger som hedder:
    Du kan!
    Jeg elsker dig højt.
    Undskyld.
    Ved ikke hvor min veninde har købt bogen, men skriv til mig, hvis du ikke kan finden frem til den, så spørge jeg hende!

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette