torsdag den 3. juni 2010

Det må jeg da fortælle hende.

Fars dagsgave er købt, og da jeg stod ved kassen nede i vores lokale boghandel for at betale den, så jeg det her bogmærke.


Hvor på der står skrevet:
Verdens bedste veninde.
Du er helt fantastisk. Jeg elsker hvert et minut vi er sammen. Du inspirerer mig med din stærke og positive livsindstilling. Jeg er så taknemlig for at have en veninde som dig. Du har en helt speciel plads i mit hjerte. Tak for vores dejlige venskab.

Det er min veninde Lo, som jeg igennem 32 år har delt en masse tanker og oplevelser med, der modtager borgmærket med posten en af de kommende dage! Hun er virkelig en skøn, skøn veninde, som ALTID er der for mig!
Lo er kunstner og lever af at sælge billeder, både i Danmark, men også i udlandet.
Hvis du har lyst til at se hvad hun laver, så slå en smut forbi www.artbylo.dk
Nu vil jeg pakke bogmærket fint ind, så det kan blive sendt med posten hertil aften.

Rigtig god dag, i det dejlige vejr:0)

2 kommentarer:

  1. En rigtig sød tanke. Vil se om jeg kan finde sådan et bogmærke til en rigtig god veninde :)

    SvarSlet
  2. Hej Sandie.
    Engang i mellem har en lille sød tanke, en stor betydning for modtageren! Min veninde er taget på weekend, så hun har endnu ikke modtaget bogmærket!..Men jeg glæder mig til at høre fra hende, når hun åbner postkassen næste gang:0)

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette