mandag den 7. juni 2010

”Min far er den klogeste. Det har han selv fortalt mig”




Overskriften er bare ET af mange fantastiske børnecitater fra bogen Verdens bedste far. Bogen fik min mand, af Astrid og Carl-Emil i fars dags gave i lørdags.

Her er lidt flere citater, som Grethe Dirckinck – Holmfelt har indsamlet i blandt danske børn mellem 6 og 12 år.

- ”Min far bestemmer i vores hus, fordi han har gode penge” Behtash, 7år


- ”Det er altid min far der kører bilen i mørke, fordi min mor er mørkeræd” Christian 7år


- ”Min far blev fuld nytårsaften. Siden den dag har han ikke kunne finde sin cykel.”Andreas, 8år


- ”Mænd sminker sig ikke, for de gider ikke at være fine”. Kenneth, 6år


- ”Man kan godt hygge med en ny far, hvis man skynder sig at holde af ham. Olga 9år

Rigtig god mandag aften til jer alle! Smil fra Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette