søndag den 8. august 2010

Vinderen af min Give Away ER..



Det er virkelig skønt, at så mange har haft lyst til at deltage i min Jordbær- Give away!... Tak for det piger!
Astrid og Carl-Emil er i løbet af natten blevet ramt af feber, desværre - så jeg springer lige lidt let hen over det med billeder af lodtrækningen… Men vil nu afslører hvem der har vundet tre hjemmesyet jordbær.

Vinderen af min jordbær Give Away ER:

Karen

Karen er du sød at sende mig din adresse, så jeg kan sende en lille pakke af sted til dig!

Rigtig god søndag til jer alle.

Kh. Mette

3 kommentarer:

  1. Mon det er mig Karen der har vundet?
    Der er ikke et link så jeg kan se det?

    x'er fingre
    Karen

    SvarSlet
  2. Hej Karen,

    Det er dig som har vundet min Give Away... det gik lidt hurtigt i morges, så fik ikke linket dig!

    God "Claus Dalby aften" til dig,;0)
    fra Mette

    SvarSlet
  3. Tusind tak. Det er jeg da helt vildt glad for.
    Jeg vil helst ikke skrive min adresse her, men kan du ikke sende mig en mail, så svarer jeg tilbage.
    klarbaek@vip.cybercity.dk

    Tak igen. De er super fine de jordbær.

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette