onsdag den 29. september 2010

Jeg har taget hul på julesagerne.:0)

Julesokken på billedet, blev jeg færdig med for 5 minutter siden!... og Oii hvor er det skønt at tage hul på julesyslerierne.
Jeg har været til kreadag sammen med to skønne kreakvinder i dag ,som ligesom mig, ÆÆlsker december måned! De hedder begge Mette, (ligesom mig,) og sjovt nok, så er vi alle tre pædagoger! Snakken går, når jeg mødes med Mette og Mette!.. Vi deler ud af de oplevelser som vi har haft siden sidst vi mødtes- vores familieliv bliver altid vendt, og så snakker vi om nye køb af stoffer, mønstre og hvad vi har af  kommende syprojekter. Det er skisme hyggeligt! 

2 kommentarer:

  1. Hej Mette
    Hvor er det flotte sokker... julen er jo altid skøn og den med at det begynder at blive koldt om morgenen og duggen falder - giver på en eller anden måde en lidt julekriller.
    God aften.
    Jette

    SvarSlet
  2. Hej Jette!
    Jeg glæder mig rigtig meget til julen i år, min datter Astrid(2,5 år)er allerede begyndt at snakke om julemanden...Det er sjovt at hun har fået alderen til, at ku få glæde af de ting som sker i julen:0)

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette