onsdag den 17. november 2010

Hvor er Gertrud Sand???

Trappen op til loftet blev brugt flittigt i går. Jeg hentede alle vores kasser med julepynt ned, og troede at jeg skulle pynte op, som en anden Gertrud Sand…. Men da jeg først havde fået alle kasserne ned på spisebordet i stuen, kunne jeg ikke helt finde hende Gertrud Sand frem???


Måske er det fordi jeg er lidt tidligt ude i år?...

Jeg fik godt nok hængt et par lyskæder op ude i haven, og en enkel pynter fint ved vores franske dør mellem stuen og køkkenet! ..Jeg synes det er så hyggeligt med lyskæder, og et par mere må op.:0) Vi har et træ ude i forhaven, som også skal have en kæde på, måske jeg skulle ud og sætte den op, imens Bassemanden (Carl-Emil) sover.

Håber min indre Gertrud Sand dukker op meget snart, for jeg plejer at have det rigtig godt med hende!;0)

Har du fundet julepynten frem?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette