tirsdag den 2. november 2010

snøft, snøft, snøft


 
Det stikker dybt i mit hjerte når jeg tænker på, at min lille bassedreng skal starte i vuggestue om en måned. Jeg forstå slet ikke hvor tiden er blevet af, den er jo fløjet af sted! Carl-Emil er snart 10 måneder, og selvfølgelig skal han ud og opleve verden, uden mig ved hans siden… Men jeg har altså lidt svært ved tanken om det!

Vi begge to (plus Manden og Astrid) skal siger farvel til en helt igennem vidunderlig barsel. En tid som aldrig kommer igen, men som vi heldigvis kan se tilbage på med stor glæde.

Lige nu tænker jeg på, hvordan hverdagen kommer til at hænge sammen, når jeg starter på arbejde… HVORDAN får jeg mon tid til at sidde ved symaskinen, hækle, skrive på bloggen, bage mm?  - jeg kan ikke helt gennemskue hvordan jeg får "kabalen" til at gå op?

Hvordan finder du tid til det kreative, med små børn i huset?

2 kommentarer:

  1. uh jeg føler med dig. Her netop lige sendt vores yngste afsted til børnehave - så ja, tiden går ufattelig hurtigt!
    Hmm det med det kreative og små børn.. Jeg har måske heller ikke al den tid jeg kunne ønske mig. Men prøver at inddrage børnene i det jeg kan, eller sidde og nørkle med noget ved siden af dem mens de leger.. Ellers er det aftenerne der bliver taget i brug - eller også bliver farmand sendt afsted med ungerne så mor kan få "kvalitetstid" og udlevet sit kreative gen ;0)
    Men jeg giver díg ret -nogen gange kan det være lidt svært at få kabalen til at gå op ;0)

    SvarSlet
  2. Hej Gårdejerinden.

    Jeg glæder mig rigtig meget til at Astrid og carl-Emil kan være lidt mere med, når jeg nørkler med noget, men der går nok et par år endnu?... Astrid på 2½år er så småt begyndt
    at være med, men Carl-Emil på 10 måneder vil meget hellere kravle rundt og pille i stikkontakterne:0)
    Rigtig god aften til dig og din familie.
    kh. Mette

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette