søndag den 26. december 2010

Glædelig jul til alle jer derude.

Selvom jeg gennem de sidste par dage har sendt jer derude, og min fru Hyggeblog en masse tanker, har jeg ikke fået skrevet herinde. Tiden er gået med at nyde min dejlige familie, se Astrid og carl-Emil med deres nye legetøj og bare tusse rundt i nattøj til lang op af dagen.
Herunder er billeder fra vores juleaften, en rigtig hyggelig en af slagsen:0)

 Juledugen har jeg købt i år. Det er min tanke, at den skal på bordet når vi holder jul herhjemme!
 Juletræet og pakkerne er klar til sang og dans.
 Astrid synger og spiller for os - måske  hun til næste jul  kan spille for os, når vi går rundt om træet! Det gik nemlig ikke helt så godt for os i år. Vi havde glemt at købe julesanghæfter, så der var ikke en eneste af de sange vi sang, hvor vi kunne tæksten  fra første til sidste vers....smiler... det lød altså ikke helt godt;0)
Carl-Emil var kun med til at spise andestegen, derefter holdte han juleaften under dynen! Men man må sige, at han næste morgen vågnede op til en hel ny "verden", en masse nyt legetøj stod klar til ham, da han kom ned i stuen, det var noget han kunne bruge!:0) 
Glædelig jul til dig
juleknus fra
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette