torsdag den 6. januar 2011

Blomst nr. 2

Blomsten her, har jeg valgt at bruge som nålepude. Den minder rigtig meget om de nålepuder jeg tidligere har lavet, bortset fra bladene.


Min tanke var at nålepuden skulle kunne sidde rundt om håndleddet, men jeg har endnu ikke fundet den rigtige løsning…. Blomsten er nu også meget sød, når den ”bare” ligger på bordet, så det kan godt være at jeg beholder den, som den er?

Hvis du vil se den tredje blomst i mit lille projekt, skal du slå vejen forbi bloggen i løbet af weekenden!

Go´ snevejrsdag til dig

Kh. Mette

7 kommentarer:

  1. Hvor er dine blomster altså fine. Man bliver helt i godt humør af at se på dem..

    SvarSlet
  2. Hej Hanne!
    Det er skønt hvis blomsterne kan gøre dig i godt humør!..Der er flere på vej!;0)
    God dag til dig
    fra Mette

    SvarSlet
  3. hej Mette

    hvad med at hækle et armbånd og sætte på, så kan du have den på håndledet, du kender godt de der smalle armbånd med en knap ik?.
    Jeg er også vild med dine nålepuder - jeg er selv i fuld gang med at kopiere dem og også de fine flagranker!!

    forresten - kan jeg ikke få dig til at reklamere lidt for min blog på din blog, jeg må ha mig en masse læsere :D så laver jeg også et stort link til din blog!

    kh Mette

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin! Sådan en blomst mangler da vist lige i mit nye krea hjørne :)

    SvarSlet
  5. De er så fine - en supergod idé! Er spændt på mere!

    SvarSlet
  6. Rigtig søde blomster!
    Hvis jeg skulle have nålepuden som armbånd, ville jeg nok lave den med velcrolukning.

    SvarSlet
  7. Mette det er en god ide med det hæklede armbånd! Måske jeg skal prøve at lave et næste gang vi holder kreaaften?. Når jeg er færdig med mine blomster indlæg, så skriver jeg om din blog!.. Tak for linket på din blog!:0)

    Sandie har du fået lavet en blomst til dit kreahjørne? Tak for din kommentar, den er jeg rigtig glad for.

    Mette tak for dine roser! En blomst mere er til at finde på bloggen i dag!:0)

    Marianne det med velcolukning var også min første tanke, men jeg kan ikke helt gennemskue, hvordan det vil se ud!.. Må prøve lidt forskellige ting, indtil jeg finder den rigtige løsning:0)

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette