lørdag den 8. januar 2011

Blomst nr.3... og tillykke til Frede og Mary!

En gang i mellem er det rart at have sort tøj på, (det slanker jo) men for at det hele ikke skal gå hen og blive lidt for trist, så kan en broche give noget til det mørke tøj.


Der findes mange typer brocher, og jeg har her valgt at bruge en af mine seks blomster. (se tidligere indlæg)
 Den gule farve virker dejlig frisk, og med en sikkerhedsnål på bagsiden, kan den bruges på andre tørklæder. Næste gang jeg laver en broche som blomsten på billedet, vil jeg prøve at lave den uden blade på, men indtil da vil jeg nyde den farverige blomst, sammen med mit sorte tøj:0)

Hvor er det fantastisk, at vi i dag har fået en prins og en prinsesse mere fra Frederisk og Mary´s side!.. Stort tillykke til hele Danmark!

4 kommentarer:

  1. Flott blomst!
    Og gratulerer med tvillinger i "familien!";))

    Klem Line

    SvarSlet
  2. Så fin og anvendelig blomst, kan jo bruges mange steder. Ja, så fik "vi" tvillinger ;o)KH 10na

    SvarSlet
  3. Mange tak Line:0)

    10na.. Ja Så fik "vi" tvillinger!;0)... puha, der bliver lidt at se til med fire små børn. også selvom de helt sikkert får en en masse hjælp fra omgivelserne!

    SvarSlet
  4. Hi hi... Ja det er ingen sag at få tvillinger, hvis man ikke skal ret meget selv ;-)
    Søde blomster du laver, men jeg er helt vild med din hue! Har du selv strikket den og vil du evt ud med, hvor du har mønstret fra?
    Venligst
    Tina:-)

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette