onsdag den 23. februar 2011

Prinsessekjole til prinsessen.

I går aftes blev jeg færdig med Astrids lillae prinsessekjole, som hun skal have på til fastelavn. Jeg glæder mig til hun kommer hjem fra vuggestue, så hun kan prøve den! Er sikker på at hun nok skal bruge den, for hun har selv valgt modellen og farven!
Næste sy projekt er Carl-Emil fastelavns kostume, han skal være en lille fræk bille som kravler rundt nede på gulvet.... Hvis ellers ikke han går inden fastelavn??....I fredags tog han de første tre skridt, så det er ikke helt sikkert at det bliver en kravlende bille der kommer til fastelavn i vuggestuen:0)

8 kommentarer:

  1. Ihh hvor en den fin - godt arbejde.

    SvarSlet
  2. Sikken en sød prinsessekjole - den kan kun gøre lykke hos prinsessen

    SvarSlet
  3. Hvor ER den blevet flot, Mette. Hun bliver da helt vild, den lille Stritbass...
    Glæder mig til at se den lille billebass.
    Har DU set, at du har fået endnu en fast læser :>
    Knus Famse.

    SvarSlet
  4. Neeej hvor er den blevet fin - ja den bliver hun helt sikkert glad for :D Glæder mig til at se Carl Emils kostume :D

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare fin, et virkelig flot stykke arbejde.

    Hun bliver da den sødeste princesse af dem alle.

    Kram

    SvarSlet
  6. Ihhhhh hvor bliver den lille prinsesse smuk.... her blev det ikke rigtig til noget med fastelavnstøjet, godt det er et overstået kapitel i skolen, den lille putter jeg i løve-kostumet som jeg i tidernes morgen syede til Clara, den kan godt tåle en tur mere ;o)
    Tak for din søde hilsen... søde Mette (har savnet vores blog-kontakt meget i min fraværende periode, dejligt at være tilbage)

    Masser af kram Jill

    SvarSlet
  7. Camillaeli.
    Tak for din kommentar på prinsessekjolen! Jeg har meldt mig som fast læser på din blog, og glæder mig til at følge dig frem over:0)

    Hanne.
    Astrid havde store julelys i øjnene i går, da hun skulle prøve kjolen for første gang- jeg blev helt varm om hjertet:0)

    frøken larsen/ svigermor.:0)

    På lørdag går jeg igang med Carl-Emils billekostume- det bliver sjovt at se, hvad han siger til at få vinger;0)

    Mette Kathrine.
    Måske du kan se Carl-Emils billekostume lørdag sidst på dagen;0) Hvad har du af syprojekter til kreadagen?... Nøøøj jeg glæder mig til en hel dag med tøsehygge og symaskinen:0)

    Sysler fra hverdagen.

    Jeg glæder mig til at sende Astrid til fastelavn i vuggestuen med prinsessekjole og fin krone.

    Gårdejerinden.
    Det er altså lidt sjovt, at få lov til at sy fastelavnskostume til børnene, selvom det i dag næsten ikke kan betale sig at gøre det selv!

    Demselv.

    Jill min søde ven, velkommen tilbage! (jeg håber alt er vel hos jer??)
    Min tid på bloggen har også været lidt sparsomt den sidste tid, men jeg kan mærke at det giver mig så meget, når jeg kaster mig over tasterne - så jeg håber også at komme lidt mere på banen igen?:0)
    Jeg er sikker på, at din farlige løve bliver den dejligste i flokken:0)
    En masse kram retur til dig,
    fra Mette

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette