fredag den 15. april 2011

Den sunde drikkedunk.

Astrid har fået ny drikkedunk, den skal med hende i børnehave, når hun starter d. 2 maj...Hvis du vil læse mere om Den sunde drikkedunk, så tryk på linket neders på siden:) 

Den sunde drikkedunk til enhver anledningDen sunde drikkedunk er den originale FreeWater dunk, hvor vand smager af vand. Dunken er fri for giftige- og hormonforstyrrende stoffer som bl.a.:




• Phthalater

• Bisphenol A

• Tungmetaller

Den sunde drikkedunk er fri for farlig kemi og 100% til dig…. Billede og tekst har jeg lånt HER

Håber du må få en dejlig weekend.

Kh. Mette

2 kommentarer:

  1. Syntes du ikke det er lidt vildt, når man skal sende sin første af sted i børnehave? Jeg kan stadig huske, da vi skulle aflevere Clara den første dag i børnehaven. Føj, hvor var den stor og jeg kunne slet ikke begribe, hvordan lille Clara skulle kunne begå sig blandt alle de store børn.... suprise - hun klarede det og nu hedder det snart 3. klasse :( som tiden går.
    Mon ikke der er en lille prinsesse der glæder sig med så fin en drikkedunk og garanteret også en super fin madkasse???

    Kunne ikke lade være med at smile, da jeg læste din kommentar på mit tidligere indlæg i dag.... du ville have passet SÅ godt ind i selskabet, det er jeg SLET ikke i tvivl om :o)

    Ha' en rigtig dejlig weekend sammen med din familie.

    Kram Jill

    SvarSlet
  2. vi har også disse drikkedunke til begge børn. De er super gode - har du set man kan købe ekstra "dutter" - altså den dims de drikker af ;0) og så kan de gå i opvskeren - skønt..
    Dem bliver I glade for..

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette