lørdag den 16. april 2011

Måske der sniger sig et penalhus ind?



 Jeg har jo slet ikke fået vist dig, min toiletpung. Den blev færdig i sidste weekend, men fotografen (mig)har været ude i haven og nyde det gode vejr – så i dag, hvor vejret ikke er helt godt, har jeg endelig fundet kameraet frem:)


Toiletpungen er lavet på samme måde som dem du måske har set på bloggen før? - Men pungen her er lavet i noget andet stof. Jeg har et par punge mere som venter på at blive lavet færdige, men måske der kommer til at snige sig et penalhus ind, inden du ser flere:)

Hav en rigtig dejlig lørdag aften.

Kh. Mette

 

8 kommentarer:

  1. Hvor er den sød - Lige tilpas piget:-)

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar, Dorthe:)
    hav en god lørdag aften:)

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fin:-)

    SvarSlet
  4. Jamen kæreste Mette - så gjorde du det lige igen :o) Mit syværelse er stadig på istandsættelses niveau og omkring mit klippebord flyder det med alle de ting, der ellers står på syværelset, det hjælper ikke på sy-motivationen....selv om jeg godt nok bliver meget inspireret her inde ved dig.
    Symaskine og krea-sysler må venter... kunne selvfølgelig svinge lidt med penslen i dag, så e man da et skridt nærmere, men drivhus og forspiring lokker også rigtig meget og så foregår det jo uden for, det kan jeg godt lide :o)

    Rigtig dejlig søndag til dig og dine.
    Kram Jill

    SvarSlet
  5. hvor er den altså fin - ville ønske jeg beherskede lynlåse lige så flot som dig

    SvarSlet
  6. Hjortebjerg:
    Tak for din kommentar:) Lige nu går jeg og tænker over, hvordan jeg kan pynte de sidste toiletpunge, som venter ved symaskinen:)

    DemSelv:
    Sødeste Jill..jeg kan læse på din blog, og i har gang i en masse skønne forårs-ting!SKØNT.. Nøøøj hvor ser det hyggeligt ud på billederne hvor ungerne hjælper med at hente havemøblerne!!:).. sikke en flot terrasse du har dig!! Ha en rigtig dejlig dag.
    Kram fra Mette

    Bedstemors kram:
    Jeg øver, øver:)..Der venter mig fire toiletpunge mere, som der også skal syes lynlåse i:) Tak for din kommentar her på bloggen!:).. Rigtig dejlig dag til dig!

    SvarSlet
  7. Hej Mette

    Endelig fik jeg givet mig tid til at surfe lidt rundt på din blog og læse flere år tilbage ;D hi hi... En dejlig måde at lære dig lidt bedre at kende. For selv om vi har en masse tilfælles, og deler nogle dejlige krea dage, så er det jo egentlig ikke fordi vi kender hinanden super meget endnu. Men det håber jeg vi kommer til :D

    Kram fra Mette Kathrine

    SvarSlet
  8. Åh Mette - du laver altså de fineste ting :0)
    Rigtig god påske til dig.
    KH.

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette