tirsdag den 24. maj 2011

Den "nye" Tilda bog.

Tilbage i februar kunne man i butikkerne købe Tone Finnagers nye bog, Tildas Atelier. Jeg har glædet mig til at få fingrene i den … I dag ”kom den i hus” - og der er allerede flere ting i bogen, som er skrevet på min TO DO liste.


Har du lavet noget fra Tone Finnagers nye bog?...

Inden jeg går i gang med at sy noget fra bogen, har jeg en kjole, som skal igennem symaskinen – hvis kjolen bliver som ønsket, så kan du en af de kommende dage se den her på bloggen!

Ha det skønt, til vi ses igen.

Kh. Mette

7 kommentarer:

  1. jeg er meget spændt på at se kjolen. Er det mon den der er til dig selv? Det lyder også lækkert med en ny tilda bog :D

    SvarSlet
  2. Hej Mette.. Ja kjolen er til mig selv:) Fik lyst til at sy lidt nyt, som kan tages i brug, når solen kommer frem igen:)

    SvarSlet
  3. Mette Hvad siger du til en kreaaften i næste uge?

    SvarSlet
  4. Ja det er altså en rigtig god bog. Man kan bare kigge i den så mange gange. Jeg har desværre endnu ikke fået lavet det vilde fra den. Det er kun blevet til lanterner af papir. Du kan se dem på min blog.

    Glæder mig til at se, hvad du får produceret.

    SvarSlet
  5. Ja den må jo nok hjem på hylden og stå sammen med de andre Tilda bøger......de er jo skønne.

    kh Jane

    SvarSlet
  6. Uhhhh den bog har jeg haft fingrene i HVER gang jeg har været forbi panduro ;o) Er også KÆMPE fan af Tilda, men det bliver kun til billede-kigning ;o)Godt at jeg kan komme her forbi og se alle dine smukke kreationer.

    Ha' en rigtig dejlig dag du kære

    SvarSlet
  7. Hej Piger.

    Hvordan vil i have det, hvis i fik mulighed for at besøg Tildas "hjem" en dag??? - jeg vil købe mig fattig i stoffer, og mon ikke symaskinen ville arbejde på højtryk dagene efter besøget;)

    Tak fordi i gav jer tid til at skrive til mig, det er jeg rigtig glad for:)
    Knus til jer alle
    fra Mette

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette