tirsdag den 7. juni 2011

Mamelukærme til salg.

 Igennem et godt stykke tid har jeg nusset og vandet bitte små frø, som nu er blevet til fine grønne planter.
 Planten hedder Mamelukærme. Den får de fineste lyserøde blomster - og giver hygge i haven når blomsterne springer ud. I sidste uge satte jeg nogle af mine planter til salg ude på fortovet ved vores hus - vi bor tæt ved vandet, og da der er mange som går ture på vejen som vi bor på, er der måske nogen som bliver fristet til at købe en plante eller to??:)
Hvis du ser stativet her, så går du forbi mit hus:).. Du er velkommen til at sige hej, hvis jeg går ude i haven :)

4 kommentarer:

  1. Uhmmmm, det er den mest fantastiske sommerblomst, minder mig sådan om min bedstefar, han havde altid haven fuld af mamelukærmer, så det har jeg selvfølgelig også :o) Jeg har desværre ikke rigtig kunne finde plads til dem endnu, men det SKAL jeg, for mamelukærmer, det skal vi have i haven, præcis ligesom Bedstefar :o)
    Super god ide at sætte dem til salg.

    Krammer fra Jill

    SvarSlet
  2. Åhhh ;0) Det stativ ville jeg ellers gerne en tur forbi. Elsker de der boder ved vejen og mamelukærmer. Jeg har ikke engang nogen.
    De ser ud til at have fået godt med kærlig pleje ;0)

    SvarSlet
  3. hvor hyggeligt! Jeg er vild med dit stativ, hvor har du købt det?

    SvarSlet
  4. Jill: Du må gerne få et par planter af mig, og jeg giver gerne kaffe mm hvis du selv henter dem....smiler. Det er skønt med blomster som er med til at finde gode minder frem:)

    Julie når der kommer blomster på planterne smider jeg et par billeder på bloggen, så du kan se dem- den er rigtig fin, synes jeg:)

    Mette jeg tror det var i Føtex eller Kvickly jeg fandt det:)

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette