mandag den 27. juni 2011

Polterabend, Zoo og søn med dårlig mave

Jeg har været på farten hele weekenden. Lørdagen stod på hyggelig polterabend for min svogers kommende kone, Kristine! Jeg Overnattede derfor hos min svigerinde Pernille inde i Søborg, sammen med svigermor. Rigtig hyggeligt.  Søndag blev jeg genforenet med mine dejlige unger og manden. Vi havde aftalt at gå i Zoo, og som du kan se på billedet, så fik vi en sød lille sommerfugl med hjem!:) I dag har jeg barnets første sygedag - Carl-Emil har dårlig mave, og kan derfor ikke komme i vuggestue. Heldigvis er humøret godt hos den lille gut, så nu skal maven bare lige få det godt, så vi kan komme af sted igen!
Hvordan er din weekend gået?
Dejlig sommerdag til dig.
kh. Mette

2 kommentarer:

  1. Søde Carl-Emil og Mette
    Kan I have en rigtig hyggelig dag hjemme i haven, vi suser alle rundt i så lidt tøj som muligt, på terrassen i solen er der over 30 grader, se det er rigtig sommerferie-vejr (gid man havde husket lidt på sin figur i vinterens løb) men nå, de fe' de må sve' :o)
    Håber I til trods for en drillende mave får hygget jer - her kan der ikke gå lang tid til vores får dårlig mave, kirsebærrene er lige begyndt at modne så der er godt nok røget nogle stykker ned ;o)
    Kæmpe, kæmpe sommerkrammer fra Jill & Co. 8)

    SvarSlet
  2. Tak søde Jill... God dag til jer også:)

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette