fredag den 4. november 2011

Turen går snart til Gran Canaria:)

Det er blevet weekend, og herhjemme nyder jeg aftenen ved computeren. Manden er til Johnny Madsen koncert i Ringsted, og begge børn sover dejligt!
Et par fri dage er lige startet, og vi har inden længe en lækker ferie i vente. Vi har bestilt rejse til Gran CanariaJ Vi glæder os helt vildt, og er på samme tid spændte på, at skulle ud at flyve sammen med Astrid og Carl-Emil.
5 timer og 15 minutter er måske lidt lang tid for to små, at sidde i en flyvemaskine – men vi har simpelthen besluttet os for, at vi må tage tingene som de kommer… og vi er jo heller ikke de første som har fløjet med børn, vel:0)
På en måde at det et lidt ”skørt” tidspunkt at tage af sted på, nu hvor jeg lige har åbnet min Fru Hygge Butik i kælderen....Men jeg vil altså rigtig gerne nyde en hel uge sammen med min dejlige mand, og vores to guldklumper nede i varmen:0)
 … Butikken skal få al den ”opmærksomhed” som den har brug for, så snart jeg er hjemme igen, og det gælder selvfølgelig også mine kunder!:)
Hvis du har et par gode fif, vi skal have med os på vores flyvetur med Astrid og Carl-Emil, så tager jeg i mod  dem med kyshåndJ
Har du/i fløjet med jeres børn?  
Rigtig dejlig weekend til dig, som læser med!
Knus fra Mette
Ps. Fru Hygges Butik holder åben på søndag kl. 12 til 15:0)  

9 kommentarer:

  1. Hej Mette

    Du skal tage afsted på ferie med den bedste samvittighed i verden - der er intet der slår tid sammen med familien - heller ikke arbejde.
    Ønsker dig en vidunderlig ferie, skulle der være ekstra plads i kufferten, kan jeg hurtigt pakke pas og tandbørste - spøg tilside - nyd det!!!
    knus fra Jo

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Nøøøj.. hvor hyggeligt. Gid det var mig.
    Jeg er bange bange for at flyve.. mine piger på 4 og 7 var modigere end jeg.
    Lidt bestikkelser i form af lidt guf... pixibøger, klistermærkebøger, lille æske med plus plus reddede turen.
    De var så dygtige. Min mand er ikke vild med ferie andre steder end Casa Brogaard, så det var en prøvelse. Men det gik så godt, at vi klart skal afsted igen og mit næste flyveønske er klart også i denne periode, hvor vejret er surt hjemme.
    Rigtig god tur og nyd det.
    KH Jette

    SvarSlet
  3. Gran Canaria det gad jeg altså godt. Håber I får en god tur.

    SvarSlet
  4. Åhh, så skønt med lidt varme og familietid!!! En tegnebog, hvor man tegner med vand er også et hit - eller med en magnetpen - begge dele kan man 'viske' ud igen og derved bruge igen og igen (vandet tørrer bort). Og ellers klistermærkebøger - eller tegnefilm på en telefon/ipad :-) (tipsene er nok mest til Astrid :-)) God ferie!

    SvarSlet
  5. Selvfølgelig skal du og familien på ferie, ikke noget bedre, og dine kunder skal nok være der når du kommer hjem igen. Jeg skulle hurtigt få pakket hvis det var mig.

    Vi har ikke fløjet med børn med kørt i mange mange timer, og ingen problem, bare husk at have lidt med, lydbøger, tegneredskaber, eller lidt nyt tøj til dukken en ny bil eller.... Det du ved dine børn vil synes er skønt.

    Rigtig god ferie.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  6. Jo: nu kan jeg læse på Jill´s blog at du er verdens bedste, besdtemor - så jeg snupper dig gerne med til Gran Canaria:0)Vi flyver kl. 07 på lørdag.. Hi hi.:0)

    Jette: Je tror vi pakker en taske med gode sager til børnene, og så skal det jo nok gå:) Tak for din kommentar- og se så at få bestilt en flyvetur, nu det gik så godt sidste gang:)

    Diy se her hvordan: Tusinde tak - jeg ved at vi kommer til at nyde det!

    Bebe/200 procent: tak for de gode råd, det snupper jeg straks:)

    Marlen, jeg har også selv haft tænkt i nyt tøj til Astrids dukker og en nye malerbog - jeg er lidt mere i tvivl med underholdning til Carl-Emil??.. kan jo håbe han napper sig en god laaang lur;)

    SvarSlet
  7. Åh hvor lyder det bare dejligt :0)
    Jeg har desværre ingen gode råd, da jeg aldrig selv har prøvet at flyve ( ja du læste rigtigt - smiler..) Men det med at pakke en lille kuffert med forskellige lækkerier ( både spiselige og lidt tegne/læse dims..) har jeg prøvet - og det har altid vakt stor lykke hos vores børn - specielt hvia det har været lidt hemmeligt, hvad kufferten/rygsækken indeholdte ;0)
    Ha' en fantastisk tur
    Kram herfra

    SvarSlet
  8. my ѕpouse and I lοve thеse elеctroniс сigаrettes

    Feel freе tо vіѕit my page -
    credenciamentoeventos.com.Br

    SvarSlet
  9. When I originally сommented I clіcked
    the "Notify me when new comments are added" сhеcκboх and now eaсh time a
    comment іs addeԁ І get sеveгal
    e-mails wіth thе same comment. Is theгe any
    way you cаn remоve me from that service?

    Apprеciate it!

    Stop by my ѕite - http://www.kabit.com.br

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette