lørdag den 7. januar 2012

Daybed

 Min svigerinde havde sat denne skønne daybed ned i hendes haveskur, fordi hun synes den lugtede lidt. Hun havde i tankerne at få polstret den om, men det ville hurtigt løbe op økonomisk, så hun besluttede sig for, at gå af med den!... Det var til stor glæde for mig!
 Nu står den fine daybed inde i vores stue - og efter en del frisk luft nede i haveskuret, synes jeg ikke den lugter mere.
Jeg er rigtig glad for vores nye, brugte daybed. Den er fantastisk til en hyggestund med ungerne når vi læser bøger, og så synes jeg også, at den er med til at give en hyggelig stemning inde i sofastuen.

Jeg håber du har haft en rigtig dejlig dag.
kh. Mette

3 kommentarer:

  1. Hej Mette
    Ej hvor er den flot - jeg er helt vild med den gamle slags divan, er det vel!Tillykke med den, du er vel nok heldig!
    Knus Rita

    SvarSlet
  2. Wow! Heldige dig :0) Den er da bare superfed..
    Har læst et sted at man kan købe tør shampoo til møbler - har ikke selv afprøvet det, men kan huske jeg tænkte det var en god ide med min forkærlighed for gamle møbler ;0)..

    SvarSlet
  3. Endelig kan jeg kommentere, det var dejligt.
    Rigtig lækker daybed, der var du heldig.

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette