lørdag den 21. januar 2012

Vinderen af min Give Away er frundet:)

Så blev det d. 21 januar - og vinderen af min Give Away er nu fundet.... Tryk på linket HER og se hvem der har vundet en hårbøjle fra Fru Hygge.

Tillykke til...XXXX...???:0).... hvis du sender mig en mail med din adresse, så sender fluks hårbøjlen til dig!.

Tak til alle som har deltaget - og velkommen til nye de ansigter som er blevet faste læsere på bloggen:0)

måske i også vil være med i min næste Give Away, som MEGET snart kan ses her hos Fru Hygge!:0)
Rigtig god lørdag aften til alle..
knus fra Mette

3 kommentarer:

  1. Jamen, det er jo mig! Hvor er jeg heldig. En mail er straks på vej.

    SvarSlet
  2. Tillykke til vinderen :)


    Hilsen

    Jens
    iphone reparation
    http://iphonereparationer.dk/

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette