mandag den 7. maj 2012

Jeg maler og maler :)

FØR


Gulvet nede i min butik, har jeg længe været træt af- det var simpelthen så grimt, synes jeg!
I weekenden har jeg fået malet det, og se lige... Det pyntede da, synes du ikk? :)
NU.


Når gulvet er tørt, skal jeg indrette min lille butik igen - det glæder jeg mig til.:)

Selvom butikken er ved at blive malet, er det selvfølgeligt muligt at bestille - du må også gerne komme forbi, for jeg har indrettet et lille værelse med tingene fra butikken.

DET ER SNART MORS DAG
Har du fået købt mors dag gaven, hvis ikke- så tag og kig forbi hos Fru Hygge!!:)

God dag til alle!
Knus fra Mette

4 kommentarer:

  1. ser bare rigtig godt ud :) skønt når sådanne projekter er overstået med godt resultat.

    SvarSlet
  2. ja jeg kan godt se det pynter, det ser rigtig fint ud :D Ih hvor jeg glæder mig til at komme forbi og se igen, når alle tingene er på plads! Du må lige sige til hvis jeg skal overføre pengene for brødkassen. Den glæder jeg mig også til :D

    SvarSlet
  3. Mette - ja, det er skønt når man kan nyde det færdige resultat:)

    Mette K. Jeg GLÆDER mig til at indrette butikken igen, det skal nok blive godt!:) Du kan bare vente med at overføre pengene til brødboxen kommer hjem!:) Jeg er gået igang med at sy Valdemars bukser, men fandme (undskyld sproget) om ikke min overlocker er begyndt at drille;0( HJÆÆÆÆLP!!!:)

    SvarSlet
  4. Wow! Det ser da super godt ud :0) Kan godt forstå du glæder dig til at indrette..
    Rigtig god fornøjelse
    KH.

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette