tirsdag den 15. maj 2012

Kort pandehår..




I morges da jeg stod op, var min første tanke- jeg vil gerne klippes og have farvet hår i dag... Og heldig som jeg var, havde frisøren tid til det. Det var slet ikke meningen at pandehåret skulle klippes kort, men jeg sprang ud i det- og tænkte at en hårnål altid kan hjælpe med at holde håret væk fra øjnene, hvis jeg skulle fortryde! Det tror jeg nu ikke, at jeg gør!!???:)

Hvad har du lavet i dag??

Knus og dejlig dag til alle som læser med, fra Mette

11 kommentarer:

  1. Ih, hvor ser det bare fint ud... Jeg er en kylling. Har gået om den varme grød det sidste halve år mht. at blive klippet page - tør bare ikke, men tror faktisk det kunne være meget pænt...
    Sejt du bare lige hoppede ud i det med pandehår - du er stanglækker ;0)
    /Eline

    SvarSlet
  2. Tillykke med det nye hår, det er flot til dig.
    Jeg ved dog (af erfaring), at pandehår ikke er noget for mig.

    SvarSlet
  3. Dejligt når lige det man har lyst til lykkes.....

    Jeg har vist aldrig prøvet ikke at have pandehår.....

    Tillykke med dit :-D

    Hyggehygge
    Marianne

    ps..... har bare arbejdet hele dagen..

    SvarSlet
  4. Wauh!!Hvor ser du godt ud.
    Kender godt det der med at man bare skal klippes og det skal være nu:-)
    Men så har min frisør aldrig tid:-(

    Så det ender med jeg går endnu længere tid og bare trænger til at komme afsted.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Suii

    SvarSlet
  5. Det er super flot! Dejligt frisk og sommerligt;0)

    SvarSlet
  6. hvor er du fin Mette, det ser da super fedt ud med pandehår :D

    Jeg har været på arbejde fra 9-18.30 pyha! Så nu står den på sofa...

    SvarSlet
  7. Næh for en smækkerlækker frisure - den klæ'r dig!!

    SvarSlet
  8. Hej
    du ser da bare super fin ud :0) Fedt at frisøren havde tid så du kunne springe ud i det..

    Rigtig god dag
    KH.

    SvarSlet
  9. Hej Mette
    Super flot frits.. klæder dig virkelig.
    God weekend.
    Knus Jette

    SvarSlet
  10. Fandt lige din blog. Så det fine hår du har. Det klær dig rigtigt godt.

    SvarSlet
  11. Hej Piger...
    Tak for jeres søde kommentarer om mit korte pandehår.. jeg er glad for det, og har ikke fortrudt at det er blevet klippet.:) I dag er vi kommet hjem efter et par dage i Sverige, så det er derfor jeg først svarer nu!... Vi har været en tur i Astrid Lindgrens verden, det kan varmt anbefales:)
    God aften til jer alle.
    knus fra Mette

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette