tirsdag den 12. juni 2012

Fødselsdagsgave.

Min kære genbo, Jane har lige haft fødselsdag. Og da hun for længe siden nævnte for mig, at hun godt ville bestille en toilettaske, tænkte jeg at det var oplagt at sy en til hende. Jeg har ellers ikke været så god til at give hjemmelavede gaver til fødselsdage, men nu sprang jeg ud i det.... Jane blev glad for toilettasken, og jeg ved allerede nu at den kommer med på en masse skønne rejser til Østen. Heldige toilettaske;0)
Mønsteret er fra Stof & Stil, og stoffet jeg har syet tasken i er Tilda-stof. Hvis du vil se en masse lækre Tilda stoffer, (og meget andet "guf")  skal du slå vejen forbi   FRK.LARSENS BLOGBUTIK
Efter jeg er gået på orlov er min symaskine kommet på arbejde... nøøøøj hvor jeg nyder mit "nye" liv - det er skisme skønt at kunne sætte dage af, hvor der er fokus på at få syet tøj, ting - og lige det som falder mig ind. Jeg føler mig heldig, at det kan lade sige gøre!


6 kommentarer:

  1. Den er virkelig fin og jeg kan rigtig godt lide det stof.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Hvor er den blevet fin, ja sikke en heldig toilettaske med alle de rejser i sigte :D

    Dejligt at du nyder din orlov Mette, du fortjener det også!!

    Årh hvor jeg glæder mig til på lørdag.....

    SvarSlet
  3. Det er så sød, og hvem der bare kunne klemme sig ned i den og komme med på rejser.

    Dejligt med orloven, det kunne jeg også godt drømme om.

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  4. Heldige nabo ;0) Den er så fin ;0)
    Jeg var lige forbi den skønne give away, men jeg må vende tilbage senere, jeg kunne ikke lægge en kommentar ;0)

    SvarSlet
  5. Flot søde Mette - er den blevet....
    Tak for linket, jeg kan jo med gru se, at jeg ikke har fået lagt de sidste 8 Tilda-stoffer på, og DET er da en stor fejl...
    Kram Famse.

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin - kan godt forstå den faldt i god jord :0)
    - og du kan da sagtens give hjemmelavede gaver, med de fine ting der kommer fra din hånd ;0)
    Rigtig god weekend
    KH.

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette