onsdag den 20. juni 2012

Her er lidt stille på bloggen-MEN





Som du måske har lagt mærke til, så er her lidt stille -Men det er fordi jeg syr og syr.
Posebukser og nederdeler er hvad der ligger på sybordet. De skal være klar til på fredag, hvor jeg holder åben i min Butik.

Du er meget velkommen til at kigge forbi: Fru Hygge- Pynt til enhver krog.
Adresse:Lundevej 59
By:Kalundborg

Butikken åbner kl.12:00 og lukker igen kl. 18:00.

Kig forbi- og find en gave til en du holder af:)
God og solrig dag til alle jer derude!:)
Knus fra Mette




2 kommentarer:

  1. Pyhhhh hvor er du da aktiv, min symaskine er slet ikke kommet på plads endnu :o) Regner måske med at jeg skal have lavet et par bukser færdig i aften :o)

    Knus Jill

    SvarSlet
  2. Hejsa Jill.

    Fik du gang i symaskinen i går aftes? Jeg var sammnen med Mette K, Mette M og Mie i går, og fik tegnet et af Mies mønstre af på en kjole. Men synes det virker lidt svært, så nu må vi se om jeg kommer igang!:)
    Den store bog du havde med til Carl-Emil er et hit - han ELSKER den! Er du ved at være klar til fødselsdagen?
    Knus fra Mette

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette