torsdag den 27. september 2012

Fredags åben... og julepynt:)

(Billedet her er venligst udlånt af Velkommen til indretning med farver)

 I Morgen fredag holder jeg åben i min kælderbutik. Hvis du har lyst, er du meget velkommen til at kigge forbi. Butikken åbner kl. 12:00 og lukker igen kl. 17:00.
Adressen er Lundevej 59, 4400 Kalundborg.

 Hvis du ikke kan nå at komme forbi i åbningstiden, kan du se alle mine varer på www.fruhygge.dk Her er det muligt at bestille 24 timer i døgnet;0)
Da der allerede er en del kunder som har taget hul på julepynten, ville jeg lige vise jer lidt af de ting som er til at finde i butikken.

Er du begyndt at tænke på julen??

Ha en god dag.
Knus fra Mette 

3 kommentarer:

  1. Hej Fru Hygge
    Jeg er ny her i blogland og er begyndt at følge din blog, da det er så spændende og hyggeligt at se hver dag hvilke hyggeting du poster!!!
    Hilsen Charlotte (http://hyggeglimt.blogspot.dk/)

    PS: Ja- glæder mig helt vildt til jul, tænker på det konstant!

    SvarSlet
  2. Hej Charlotte.
    Velkommen i blogland - jeg håber du falder godt til her?:)
    Jeg må da liiige se din nye blog, glæder mig til at følge dig i bloguniverset;0)
    Ha en god weekend.
    Mvh. Mette

    SvarSlet
  3. Ja jeg er også så småt begyndt at tænke på julen - dog kun i det små ;-) men jeg elsker julen.

    F.eks. kom vi i går til at snakke om hvor vi skulle have juletræet stående for vi har flyttet om hjemme hos os og der er fyldt godt op alle steder - men juletræ skal der jo være plads til - selvom vi er lidt spændt på om vores frække hund Liva kan lade det være, sidste år da hun var hvalp gik det nu meget godt, men der var hun heller ikke helt så slem med sine unoder ;-)

    Knus fra Lotte

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette