lørdag den 8. september 2012

www.fruhygge.dk.. og så lige lidt jul også.:)

 Efter en lidt sløv start på min nye webbutik er der nu slået hul på bylden, hvis man kan sige det sådan!:)
 Jeg kan bl.a takke Susi som har bloggen Velkommen hos indretning med farver  for at der er kommet godt gang i butikken. Susi var sød at lave reklame for min nye webbutik www.fruhygge.dk/ på hendes greengate fan gruppe på facebook HER og hun lavede også indlægget HER
1000 tak for hjælpen Susi- Du er en skat;0)
Noget af det som jeg har fået solgt meget af, er trommerne på billedet. De kan sagtens bruges året rundt, men er købt hjem som julepynt. 
JUL-stagen er også et hit. Den første sending fra MADLEYS er solgt, så har måtte bestille flere af dem hjem... det er herligt, at så mange allerede er gået i julehumør:)
Jeg vil også gerne takke min dejlige mand, min familie, veninder, venner, og alle omkring mig for den store opbankning som jeg har fået her i opstarten. Tak, tak, tak.... 

Du kan se min butik, hvis du trykker på linket : www.fruhygge.dk
Du kan også følge Fruhygge.dk på facebook HER 



2 kommentarer:

  1. Tillykke med din fine webshop, kender godt til at det er svært at få gang i sådan en butik, (har selv webshop), men dejligt Susi kunne hjælpe dig på vej
    Pøj pøj med butikken
    Kh Anja

    SvarSlet
  2. Hej Anja.
    Tak for din kommentar. Hvor længe har du haft din webbutik, og hvordan går den i dag?
    Jeg håber din butik har fået godt fat, og at du har en masse kunder i den!!:)
    Ha en god søndag aften.
    Kh. Mette

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette