onsdag den 28. november 2012

Er i til Medusa?

 Jeg har fundet lidt billeder frem af nogle af Medusa´s ting som jeg har i Webbutikken
Jeg vil høre om i vil hjælpe mig?
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre jeres meninger - Hvad kan i godt lide, og har i én favorti figur?... Hvis i har en favorit figur, må i meget gerne skrive hvilken en det er! 






Hvis jeres favorit figur ikke er med på billederne, må i meget gerne skrive navnet på den /dem!:0) 
På forhånd 1000 tak for hjælpen!
Alle som skriver en kommentar er med i lodtrækningen om en lille "julehilsen" fra Fru Hygge.

Find en masse lækkert julepynt HER

Rigtig dejlig dag til alle som læser med.
Knus Mette




14 kommentarer:

  1. Hej
    Mine favoritter er Hr og fru Rudolf; de små figurer samt lakridsrankerne, jeg syntes du har et vældigt fint udvalg og meget blandet, så mon ikke der er for enhver smag
    Mange julehilsner Ditte

    SvarSlet
  2. Jeg har lige købt lagkagefadet til min datter, hun bliver 31 år den 1. dec. og der skal hun have det. Hun bager de lækreste kager og jeg ved hun bliver hernykt for fadet. (se hendes blog "kager til kaffen" på min blog).
    Min favorit er de søde trisser med bånd til lys:-)
    Ha´ en god dag
    KH Jette

    SvarSlet
  3. Hr. og Fru Rudolf er mine klare favoritter - Farverige og helt unikke. Jeg er nu også vild med sølvstjernestagen - den er enkel men smuk, og skaber med sin enkelhed stemning og harmoni...

    SvarSlet
  4. Jeg Så meget Medusa-fan..De er søde hver især, men klart at Hr. og Fru Rudolf er et hit ved denne juletid..Er nu også vild med stjernerne med og uden en Medusafigur på..

    Mvh Birthe Rostgaard Nygaard
    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  5. Godt man må vælge mere end én ting! Er både vild med Star Factory Lau, Johannesfiguren og garntrisserne til lys....og alt et andet også! ;-)

    SvarSlet
  6. Uhh ja jeg er bestem også til Medusa...
    - er helt vild med stjernestagerne og Johannes i alle former!
    Han er simpelthen fpr skøn!

    SvarSlet
  7. Ja, Medusa er rigtig hyggelig. Jeg synes at kagefadet er helt fantastisk, det får smilet frem når det kommer på bordet.

    SvarSlet
  8. Jeg er vild med Hr. og Fru Rudolf ;-)
    God weekend...knus

    SvarSlet
  9. Jeg elsker også Hr. og fru Rudolf :) Jeg er ikke så meget til nisser, så et par rensdyr er helt perfekte.. Medusa laver generelt pænt pynt!

    SvarSlet
  10. Hej Metteer ret vild med kagemænd på snor... ha en dejlig dag og glædelig 1 dec....

    SvarSlet
  11. Jeg er SÅ vild med hr og fru Rudolf!
    Julehilsen Charlotte
    hyggeglimt.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Jeg er total vild med Hr og Fru Rudolf, aldrig har jeg oplevet noget så skønt <3 det varmer helt ned i mit lille hjerte :-)

    Glædelig Jul

    kærligst Pia Hansen
    missangeldk@gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg synes rigtig godt om stjernestagen for i virkeligheden ser den ret ægte ud (ligesom var den i papir). Og når jeg selv skal pynte mig et juletræ engang vil jeg helt sikkert forære mig selv konfekt-pynten, for det er rigtig JUL for mig ;0) Hilsen cupcake-stylisten.

    SvarSlet
  14. I love Mr and Mrs Rudolph and the cake stand!

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette