onsdag den 29. maj 2013

Flot Bikini fra LEGO Wear

 Som du måske har læst i mit tidligere indlæg HER, er vi lige kommet hjem fra en uges ferie på Rhodos?
Både Astrid og Carl-Emil er vilde med at bade, men Astrid er nok en af de største vandhunde jeg længe har set. Hun springer i fra kanten, tager vandrutchebanen, øver i at dykke, alt det uden at kunne svømme.  Hun er SÅ sej, synes jeg<3
Astrid havde til turen fået ny bikini, fra Lego Wear.

Grunden til jeg valgt bikinien fra Lego wear, var på grund af den skønne farvesammensætning, prikkerne og så flæsen som lige giver et pift af noget tøset

 Den fine bikini med flæsekant fåes også i rød. Se den røde bikini HER

 Hvis du har børn mellem 9 mdr. og 12 år skal du kigge forbi www.legowear.dk her finder du lækkert tøj til både piger og drenge - og til gode priser 
 Bikinien er lavet i 80% cotton, 20% Elastan, Knitted.
Vaskeanvisning: Vaskes ved 40 grader med lignede farver, uden skyllemidel. Tåler ikke tørretumbling. kan ikke stryges.
Pris. 199,95kr. 


1 kommentar:

  1. Skønne feriebilleder :) Er også fan af Lego's tøj til børn. Har købt det til min søn igennem flere år. Det er bare kvalitet :-) kh Hanne

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette