søndag den 14. september 2014

Yvonne- kjole og margueritøreringe..


Kender du Yvonne, hende fra Olsen banden? Hvis ikke, så prøv at Google hende? 
Hun går i de skønneste kjoler, fyldt med farver og mønstre... Jeg er ret vild med hendes stil, men stiller nok ikke op i det hele, for SÅ "vild" er jeg heller ikke!;o)
 Hvad synes du om Yvonne stilen?

Kjolen her er lidt ala en Yvonne kjole, som jeg syede i sidste uge.
Stoffet er fra www.frklarsen og det samme er det skønne margueritbånd.
Mønstret er Onion 2035
I fredags havde jeg hovedepine og var utilpas, så sad lidt af dagen i "kreakrogen" og fik lavet øreringene på billedet. ;-) De passer så fint til kjolen, synes jeg!:)
Nu mangler jeg bare et par fede sko og en kæmpe stor Yvonne hat;-) 

5 kommentarer:

  1. Det siger jeg dig Egon!
    Jeg er også ret vild med de fleste af Yvonnes farverige kjoler. Dog har jeg ikke selv facon til at gå med dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla.
      Ja, man kan liige høre Yvonne sige, DET SIGER JEG DIG EGON;0)
      Jeg er sikker på denne facon vil passe fint til dig også. Den er simpelhen så behalig at have på:0)

      Slet
  2. Det er en rigtig flot kjole du har fået syet og sjove øreringe. og den klæder dig super godt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt at du kan lide kjolen, Vera Mou Kleffel:0)
      Tak for din kommentar, den er jeg rigtig glad for:0)

      Slet
  3. Du skal have fat i et par lola Ramona sko, de passer perfekt i stilen og de har en grøn farve med prikker, der er perfekt til kjolen
    Mvh Linette

    SvarSlet

Jeg elsker en lille kommentar, så hold dig ikke tilbage;0)
Hav en god dag!
Knus Mette